sommerscenariet
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Kommunikation vedrørende skift af lokation

4 deltagere

Go down

Kommunikation vedrørende skift af lokation Empty Sv: Kommunikation vedrørende skift af lokation

Indlæg  kirstine Buchholz Ons Aug 17, 2011 5:55 pm

Hej Anne-Marie

her kommer den Smile

Kulsøvej 19, Vesterlund, 7323 Give
kirstine Buchholz
kirstine Buchholz
Helt med udmærkelse
Helt med udmærkelse

Antal indlæg : 8
Join date : 26/02/11

Tilbage til toppen Go down

Kommunikation vedrørende skift af lokation Empty Har Kulsølejren en adresse?

Indlæg  Anne-Marie Tange Ons Aug 17, 2011 5:52 pm

Er der nogen, der kan hjælpe mig med en adresse til Kulsølejren? Jeg har brug for den til min gps.
Anne-Marie Tange
Anne-Marie Tange
Helt med udmærkelse
Helt med udmærkelse

Antal indlæg : 9
Join date : 24/01/11

Tilbage til toppen Go down

Kommunikation vedrørende skift af lokation Empty Sv: Kommunikation vedrørende skift af lokation

Indlæg  Louise Boye Christensen Ons Aug 17, 2011 2:20 pm

Hej Jens,

Det har du fuldstændigt ret i, problemet er at vi fra Kulsø ikke har adgang til resten af verden. Vi vil arbejde hårdt på det

Skrevet fra en bil siddende foran Fakta i Give...
Mvh
Louise

Louise Boye Christensen
Storgeneralkommandørsergentmajor af Eliten
Storgeneralkommandørsergentmajor af Eliten

Antal indlæg : 54
Join date : 08/01/11

Tilbage til toppen Go down

Kommunikation vedrørende skift af lokation Empty Kommunikation vedrørende skift af lokation

Indlæg  Jens-Beyer Ons Aug 17, 2011 12:35 am

Damage kontrol.
Som alle gerne skulle have modtaget en mail om, har Forlev har valgt at bryde deres kontrakt med os, for at leje centret ud til deres venner i stedet. Det er trist efter mange års godt samarbejde, men sådan er verden skruet sammen. Den glædelige nyhed er, at vi har fået Kulsø spejdercenter i stedet som er større, flottere og på alle måder et dejligt sted at være. Scenariet er IKKE aflyst, vi flytter bare lokationen. Vi håber at sjællænderne kan glæde sig over en smule kortere transport, og at vi kan finde en tilfredsstillende løsning for alle. Hvis der er brug for det vil vi arbejde på at finde noget fællestransport.
På vegne af arrangørgruppen
/Heidi.

Kære Arrangører af Gloria Mundi

Jeg ved godt i har sendt mails rundt til folk vedrørende jeres pludselige skift af lokationen fra Forlev spejdercenter til Kulsø spejdercenter , men ville det ikke også være en god ide rent kommunikations mæssigt, at skrive det på hjemmesiden og ændre det som står under "fakta" hvor der stadig står, at scenariet foregår på Forlev spejdercenter og ikke Kulsø spejdercenter.. Bare i tilfælde at nogen ikke har læst jeres mail.

Jeg glæder mig meget til, at komme ned til Kulsø spejdercenter og deltage i Sommerscenariet.
Jens-Beyer
Jens-Beyer
Æresmajorkaptajn af 3. grad
Æresmajorkaptajn af 3. grad

Antal indlæg : 18
Join date : 23/01/11
Age : 36
Geografisk sted : Aalborg

http://www.einherjerne.dk/

Tilbage til toppen Go down

Kommunikation vedrørende skift af lokation Empty Sv: Kommunikation vedrørende skift af lokation

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum