sommerscenariet
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Skjaldesang

5 deltagere

Go down

Skjaldesang Empty Sv: Skjaldesang

Indlæg  Mie Sindet Daugaard Tors Aug 11, 2011 9:56 pm

Jeg pakker lutguitaren og regner med at skulle hyggespille lidt i Engsmark ihvertfald. ^^
Mie Sindet Daugaard
Mie Sindet Daugaard

Antal indlæg : 4
Join date : 17/05/11
Age : 36
Geografisk sted : Odense

Tilbage til toppen Go down

Skjaldesang Empty Skjalde.

Indlæg  Heidi Sørensen Tors Aug 11, 2011 2:25 pm

Vi har modtaget flere tilmeldinger fra spillere som har tænkt sig at slæbe det ene aller den anden slags instrument med, så mon ikke vi nok skal kunne få en lille vise eller to? Og selvfølgelig kan man tage sangbogen med og bryde ud i skønsang selv Wink dog vil jeg opfordre spillere til at sørge for at "sangbogen" ikke er en stor selvlysende plasticmappe.. gør det lidt diskret, og sørg for at det ikke lyser alt for meget op i landskabet.
Men ellers- så slå jer løs, det er festdage, og fest og sang hører sammen!

/HS

Heidi Sørensen
Helteadmiralkommandør
Helteadmiralkommandør

Antal indlæg : 29
Join date : 23/01/11

Tilbage til toppen Go down

Skjaldesang Empty Sv: Skjaldesang

Indlæg  Jens pedersen Tors Aug 11, 2011 1:32 pm

Der er sikkert mange af deltagerne der kan falde i med lidt sang. Der kunne jo sikkert også findes sange som passer til de forskellige grupper, folk fra flåden, daglejerne, gøglerne, skovhuggerne. Hvis der bliver der taget nogle nedskrevne sange med kan man jo sidde og øve/synge dem lidt hvis der ikke sker noget omkring dem.
Jens pedersen
Jens pedersen
Premieremajorsergent
Premieremajorsergent

Antal indlæg : 11
Join date : 25/07/11
Age : 34
Geografisk sted : omegnen af Horsens

Tilbage til toppen Go down

Skjaldesang Empty Sv: Skjaldesang

Indlæg  Louise Boye Christensen Søn Mar 06, 2011 10:25 pm

Hej Morten,

Du har ganske ret i, at det er hyggeligt med skjalde, sang og musik til et scenarie.
Til Gloria Mundi er der som skrevet står ikke nogen kroer, men derimod fælleshuse. Da scenariet lægger op til, at man kan komme og hygge sig (ud over alle de andre ting, man kan foretage sig) så går vi ud fra, at der nok dukker nogen op, som kan optræde. Vi går på ingen måde ud og "booker et band". Heldigvis er der nemlig en lang tradition for gode musikere til Einherjernes sommerscenarier.
Man skal bare vide, at hvis man spiller noget musik, så er man rigtig meget velkommen!

M.v.h.

Louise Boye Christensen
Storgeneralkommandørsergentmajor af Eliten
Storgeneralkommandørsergentmajor af Eliten

Antal indlæg : 54
Join date : 08/01/11

Tilbage til toppen Go down

Skjaldesang Empty Skjaldesang

Indlæg  Morten Volmer Fre Mar 04, 2011 11:56 pm

Hej jeg er en af de typer der lige så meget som jeg nyder rollespillet også nyder at have en stille aften på kroen foran skjaldende.. Derfor vil jeg gerne høre om i aktivt arbejder på at få en skjaldegruppe med til dette scenarie, gerne i en kaliber alla Himlens Frie Fugle?

Morten Volmer

Antal indlæg : 1
Join date : 04/03/11

Tilbage til toppen Go down

Skjaldesang Empty Sv: Skjaldesang

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum