sommerscenariet
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Tilmelding og kontakter

2 deltagere

Go down

Tilmelding og kontakter Empty Sv: Tilmelding og kontakter

Indlæg  Louise Boye Christensen Ons Mar 09, 2011 9:10 pm

Hej Katrine,

Hvis du skriver, at du gerne vil være i familie med X, så skal der meget til, før vi lavet ændringer i det; og hvis vi laver ændringer, så får I i hvert fald hinanden som kontakter.
Der er intet problem i, at man som familierelationer har nogle forskellige interesser. Der kan jo være en, som har "byggemand bob" som hovedtema, og en anden som er til noget "overnaturligt" Det betyder jo bare, at man har noget at snakke om over aftensmaden, og at I måske har en mulighed for at hjælpe hinanden.

Med venlig hilsen
Louise

Louise Boye Christensen
Storgeneralkommandørsergentmajor af Eliten
Storgeneralkommandørsergentmajor af Eliten

Antal indlæg : 54
Join date : 08/01/11

Tilbage til toppen Go down

Tilmelding og kontakter Empty Tilmelding og kontakter

Indlæg  Katrine Wind Ons Mar 09, 2011 8:39 pm

Hej med jer.

Jeg glæder mig allerede til scenariet, men rent praktisk er jeg i tvivl om kontakter, som man kan skrive på, man gerne vil spille med. Hvis f.eks. jeg gerne vil spille sammen med x og skriver, at jeg gerne vil være i familie med vedkommende - men dette ikke passer sammen med, hvad vi ifølge vores tilmeldinger ellers gerne vil - bliver personen så fra jeres side sat på som "tæt kontakt" i stedet? Eller skal man skrive personen på begge steder for at være sikker på, at man får en relation?

Mvh Katrine Wind
Katrine Wind
Katrine Wind
Premieremajorsergent
Premieremajorsergent

Antal indlæg : 10
Join date : 02/03/11

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum