sommerscenariet
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Huse? + slagtning.

3 deltagere

Go down

Huse? + slagtning. Empty Endelig afgørelse fra førerbunkeren.

Indlæg  Jakob Schrøder Ons Maj 04, 2011 11:24 pm

Efter længere tids debat, vandt den jyske delegation over Stenbroen.
Det er helt i orden at slagte smådyr (fjerkræ/kaniner/fisk), så længe det er til madlavning, udføres i overensstemmelse med gældende lovgivning og retningslinier for dyrevelfærd, og ikke mindst udføres diskret og seriøst. - Ingen legen med Stampes mors afrevne hoved eller blodige ofringer! - Andre spillere skal selv have lov til at bestemme om de vil inddrages i det.
/Jakob S
Jakob Schrøder
Jakob Schrøder
Admin

Antal indlæg : 78
Join date : 05/01/11
Age : 12

http://www.sommerscenariet.dk

Tilbage til toppen Go down

Huse? + slagtning. Empty Sv: Huse? + slagtning.

Indlæg  Kristen Riis Ons Mar 23, 2011 8:02 pm

Det vi tænkte at slagte var småfugle (duer, høns evt. en gås) og så muligvis kaniner. Vi tænkte at tage dyrene med, både for at få ryddet lidt op i køkkenaffaldet, men også for at få lavet noget anderledes og spændende mad gennem scenariet.

Kristen Riis

Antal indlæg : 3
Join date : 22/03/11

Tilbage til toppen Go down

Huse? + slagtning. Empty Sv: Huse? + slagtning.

Indlæg  Louise Boye Christensen Tirs Mar 22, 2011 5:37 pm

Hej,

Det lyder da som noget af en plan, sådan at bygge dit eget hus. Og du skal være meget velkommen til at tage det med. Vi vil dog for at kunne planlægge vores by ordentligt gerne have nogle data på huset. Det kan vi tage, når tiden kommer.
Send gerne billeder og så af arbejdet som det skrider frem :-)

Mht slagtning... hvad forestiller du/I at slagte? Jeg ser ingen vanskeligheder i at hugge hovedet af en fugl eller kanin; men ca. halvdelen af arrangørgruppen er en lidt overbeskyttet bypige, som ikke er vandt til at se dyr dø, så vi skal vide lidt mere.

Mvh Louise

Louise Boye Christensen
Storgeneralkommandørsergentmajor af Eliten
Storgeneralkommandørsergentmajor af Eliten

Antal indlæg : 54
Join date : 08/01/11

Tilbage til toppen Go down

Huse? + slagtning. Empty Huse? + slagtning.

Indlæg  Kristen Riis Tirs Mar 22, 2011 12:07 pm

Når jeg nu (forhåbentligt) er færdig med mit eget "markhus" her til sommer vil jeg gerne høre hvad jeres holdning er til at folk selv har sådan et med og gerne vil sove i deres eget hus, på egen seng?

Og når nu i synes det er fedt at vi har dyr med, hvordan ser i så på at vi slagter dyr til scenariet? (lovligt, selvfølgelig)

Kristen Riis

Antal indlæg : 3
Join date : 22/03/11

Tilbage til toppen Go down

Huse? + slagtning. Empty Sv: Huse? + slagtning.

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum