sommerscenariet
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Børns roller

5 deltagere

Go down

Børns roller Empty Drengestreger.

Indlæg  Heidi Sørensen Tors Jul 28, 2011 1:33 am

Selvfølgelig må du det. Børn er spillere ligesom alle os andre, men mon ikke du vil fremstå som en uansvarlig voksen hvis du sætter børn til at lave dine drengestreger? Hvis det kommer frem at DU er ansvarlig for deres unoder, er det jo kun rimeligt at du modtager straf på lige fod med dem.
Men hvis du har lyst til at lokke dem ud i unoder og ballade skal det da stå dig frit for.
Det sagt, så er børn spillere ligesom os andre, de er bare ikke på samme måde som os andre frie til at vælge at spille ældre end vores egentlige alder.

Heidi Sørensen
Helteadmiralkommandør
Helteadmiralkommandør

Antal indlæg : 29
Join date : 23/01/11

Tilbage til toppen Go down

Børns roller Empty Sv: Børns roller

Indlæg  Jens pedersen Tors Jul 28, 2011 12:10 am

jeg skal lige høre er det ikke tilladt at sætte "børnene" til at lave drenge streger landsbyerne imellem? altså dem der stjæler ting fra et fælleshus for at pynte deres eget? f.eks
Jens pedersen
Jens pedersen
Premieremajorsergent
Premieremajorsergent

Antal indlæg : 11
Join date : 25/07/11
Age : 34
Geografisk sted : omegnen af Horsens

Tilbage til toppen Go down

Børns roller Empty Sv: Børns roller

Indlæg  Morten Hjort Ons Jul 27, 2011 7:23 pm

hvis i har besvær med at finde relationer til børnene så smid dem bare under min komando, det gør mig ikke noget at have et par små unger randene rundt( så kan jeg også få lov til at hæve stemmen lidt)
Morten Hjort
Morten Hjort
Elitegeneralmajor
Elitegeneralmajor

Antal indlæg : 22
Join date : 07/07/11
Age : 30

Tilbage til toppen Go down

Børns roller Empty Sv: Børns roller

Indlæg  Louise Boye Christensen Søn Jan 23, 2011 1:39 pm

Hej Martin,

Børn skal spille deres alder - det skaber en virkelig god stemning. Naturligvis er det sådan at vi også sørger for at vores yngre publikum får sjove og indholdsrige roller.

Mvh
Louise

Louise Boye Christensen
Storgeneralkommandørsergentmajor af Eliten
Storgeneralkommandørsergentmajor af Eliten

Antal indlæg : 54
Join date : 08/01/11

Tilbage til toppen Go down

Børns roller Empty Børns roller

Indlæg  Martin Lytje Lør Jan 22, 2011 1:57 pm

Hej tak for det fantastiske oplæg min gruppe og jeg stærkt overvejer at deltage i. Vi har dog altid været vand til at Einhjernes scenarier lagde sig mere op af at tiltrække en mere moden del af rollespilsmiljøet og det har altid været en ting vi prioriterede højt.

Nu kan det ses på jeres hjemmeside at i denne gang åbner op for en yngre spillergruppe og i den forbindelse vil jeg lige høre om vi kan forvente at se 13 årige drenge spille 25 årige riddere, eller det ligesom før hedder, at man spiller sin alder?

På forhånd tak
Martin
Martin Lytje
Martin Lytje
Æresmajorkaptajn af 3. grad
Æresmajorkaptajn af 3. grad

Antal indlæg : 16
Join date : 22/01/11
Age : 40
Geografisk sted : Cambridge, England

Tilbage til toppen Go down

Børns roller Empty Sv: Børns roller

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum