sommerscenariet
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Hvad skal vi sove på?

5 deltagere

Go down

Hvad skal vi sove på? Empty Sv: Hvad skal vi sove på?

Indlæg  Heidi Sørensen Tirs Aug 09, 2011 1:21 pm

Hej Kathrine.
Vi har erhvervet os en ordentlig stak nyhøstet hvedehalm så vi allesammen kommer til at ligge blødt og varmt. Halmen pakkes ind så man ikke ligger direkte i det, så der burde ikke være de store problemer med støv. Men se for guds skyld at få jer dopet på alle de allergipiller i magter- det er ikke spor rart at gå rundt derude med rindende næse og øjne, og nej i år, er ikke året hvor naturen har tænkt sig at være sød.

/HS

Heidi Sørensen
Helteadmiralkommandør
Helteadmiralkommandør

Antal indlæg : 29
Join date : 23/01/11

Tilbage til toppen Go down

Hvad skal vi sove på? Empty Sv: Hvad skal vi sove på?

Indlæg  Kathrine Abel Tirs Aug 09, 2011 1:07 pm

Har I fundet ud af hvad det er vi skal sove på? Bare sådan at folket kan hente allergipiller m.m. i god tid Very Happy
Kathrine Abel
Kathrine Abel
Æresmajorkaptajn af 3. grad
Æresmajorkaptajn af 3. grad

Antal indlæg : 15
Join date : 05/03/11

Tilbage til toppen Go down

Hvad skal vi sove på? Empty Sv: Hvad skal vi sove på?

Indlæg  Louise Boye Christensen Fre Jan 28, 2011 2:58 pm

Hej,

Vi laver nogle madresser, som der skal soves på. Endnu kender vi ikke den præcise udformning af disse, og vi har et par måneder mere at tænke i. Det bliver noget med hø/halm (alt efter hvad det er jeg ikke er allergisk overfor).

/Louise

Louise Boye Christensen
Storgeneralkommandørsergentmajor af Eliten
Storgeneralkommandørsergentmajor af Eliten

Antal indlæg : 54
Join date : 08/01/11

Tilbage til toppen Go down

Hvad skal vi sove på? Empty Sv: Hvad skal vi sove på?

Indlæg  Malene Grim Fre Jan 28, 2011 4:29 am

Undskyld at jeg lige blander mig i dit emne men jeg tænkte det var bedre end at oprette et nyt: Som fortsættelse til det vil jeg da gerne vide hvad I mener med sengetøj? Altså helt præcist. Det er rart at I et sted skriver at det betyder man ikke skal medbringe hverken seng eller madras * men hvilke forventninger skal vi så komme med til hvad vi skal ligge på? I skriver også "Dyreskind er dog ikke specielt lette eller medgørlige, og egner sig derfor bedst til at ligge på." **

* Under Scenografi; linje 7 (eller tredje afsnit): "Vi indretter sovepladser på forhånd, så ingen selv skal have senge eller madrasser med. Faktisk er der slet ikke plads til dem."

** Sovegrej fortsat II/III; linje tre.


Sidst rettet af Malene Grim Fre Jan 28, 2011 5:33 am, rettet 1 gang (Reason for editing : indsat citater fra hjemmesideteksten, samt udvidelse af spørgsmålet.)

Malene Grim
Helt med udmærkelse
Helt med udmærkelse

Antal indlæg : 5
Join date : 28/01/11
Age : 36
Geografisk sted : Hasle, Århus V

Tilbage til toppen Go down

Hvad skal vi sove på? Empty Hvad skal vi sove på?

Indlæg  Anne-Marie Tange Tors Jan 27, 2011 2:26 pm

Hej

Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvad vi skal sove på og om det involverer halm, da et par af mine venner har høfeber.

Med venlig hilsen
Anne-Marie
Anne-Marie Tange
Anne-Marie Tange
Helt med udmærkelse
Helt med udmærkelse

Antal indlæg : 9
Join date : 24/01/11

Tilbage til toppen Go down

Hvad skal vi sove på? Empty Sv: Hvad skal vi sove på?

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum