sommerscenariet
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Takke tråden

+7
Kamilla Jensen
Anne Lykke
Junie Bro-Jørgensen
Frederik Sthen Hansen
Heidi Sørensen
Rasmus Blaabjerg
Jens-Beyer
11 deltagere

Go down

Takke tråden Empty Sv: Takke tråden

Indlæg  Morten Hjort Lør Aug 27, 2011 12:53 pm

Hejsa jeg vil ogsp gerne sige tak til jer alle sammen for et mega fedt scenarie.
Tak til arangørende for et mega fedt koncept og for at kunne udføre det selvom det betød at der skulle endres lokation midt i det hele.

Tusind tak til hele garden og jeres små forsøg på at undervise den unge løjtnant i blandt andet madlavning og overlevelse... hehe og især tak til koporalen og kaptajnen for gode historier og diskusioner om hvordan det hele skulle klares.

Tusind tak til hele famillien Hjulmand. Det var mega fedt at være sammen med jer og alle de problemer at min bror ku få mig rodet ind i. Det ærger mig meget at mine pligter gjorde så jeg ikke ku være så meget sammen med jer eller deltage til de forskellige familie sammenkomster.

Stenvad brødrene tusind tak for at lave larm og ballade over det hele så garden ikke kom til at kede sig alt for meget den første aften+ alt det kaos i ku lave med hele komando gangen i livgarden da i sluttede jer til os....

Til sidst vil jeg sige tak til alle dem som jeg ikke fik spillet så meget med, cirkuset for fantastisk underholdning selvom jeg desvære ikke ku se jeres forstilinger da pligterne gjorde at jeg sku forsvare løvenborg, til alle gespensterne, elverpigerne og de store bjørne/ulve ligende bæster for at ruske lidt op i garden så vi ikke bare gik tidligt i seng. + et tak til hyggen ved team helved under nedpilningen
Morten Hjort
Morten Hjort
Elitegeneralmajor
Elitegeneralmajor

Antal indlæg : 22
Join date : 07/07/11
Age : 29

Tilbage til toppen Go down

Takke tråden Empty Sv: Takke tråden

Indlæg  kirstine Buchholz Tors Aug 25, 2011 4:41 pm

Jeg vil også gerne sige tak.
Efter en pause på større lives på godt 3 år, er det dejligt at komme tilbage og få en masse spil.
Agate Kirstine Tinglund(Kamilla Jensen) og Ragnhild Vindhøj (Jeg selv) kommer anstigende som 2 gamle koner, ingen rigtig vidste hvor skulle høre til, men aligevel blev vi taget godt imod omkring Gadekæret Very Happy Meget af det har Kamilla skrevet under mig.

Men jeg syntes også At Spillemanden (Jacob S.) skal have tak for godt spil, lørdag nat. Dog kostede min iver efter fornyet ungdom og en god dans med Alhvid, at jeg endte en tur oppe ved dragen og kan nu vandre i 100 år mere. Også må jeg indrømme at jeg aldrig havde troet at skulle opleve et frieri med et stykke mørkt chokolade Very Happy

Og vil så lige sige SUPER køkken team, i kørte løbet af om søndagen, jeg unskylder for min træthed og iver efter at komme hjem til ungerne. Neutral

igen 1000 tak for spil til jer alle. Glæder mig til næste gang Very Happy Very Happy

Hilsen Kirstine/ Ragnhild Vindhøj
kirstine Buchholz
kirstine Buchholz
Helt med udmærkelse
Helt med udmærkelse

Antal indlæg : 8
Join date : 26/02/11

Tilbage til toppen Go down

Takke tråden Empty Sv: Takke tråden

Indlæg  Kathrine Abel Tors Aug 25, 2011 1:45 pm

Tusind tak til alle dem jeg spillede op af i weekenden!

Jeg har haft et super sjovt scenarie - på trods af ufattelig dårlig praktisk koordinering (mere om det i kritik-tråden).

Jeg elsker at komme til Einherjernes scenarier og se hvor meget folk giver den gas. Det er lækkert at se, at selv når folk ikke har noget at lave, så spiller de stadig røven ud af bukserne.

Tak til mine brødre; Mund og Urt - I var sgu sjove at spille sammen med. Mund, godt at du endelig bekendte overfor storesøster og Urt, beklager at jeg slog hårdere end du regnede med Wink

Tak til resten af familien; Alfi (Edith) der altid gav kram, Sven (NC) der altid gav modspil i form af verbale kampe, Didrik (Allan) der altid fik én til at føle sig som en meget bedre borger, Peder (Mark) der altid fik én til at tænke to gange før man tævede på ham. Sisse (Christina): egentligt kunne vi jo ikke lide hinanden - men da vi endelig gik ingame, kunne jeg sgu ikke længere finde en grund. Vi var da vist de mest normale af den familie.... bortset lige fra halen.

Igor & Igor - af hjertet tak for nogle virkelig fede stunder. I var sgi fantastiske at spille med. Det ærgrer mig at jeg knap nok kender jeres virkelige navne. Men tak!

Tak til Karen (Mai), Esben (Chr. Beksgaard), Inferno (Kunno), Gerhard (Tobias), Kristoffer (Søren W.), Hende den Søde, Roar (Kyed), Kaptajnen (Sune), Kara (Kathrine), Tore Tjalfe og Thorbjørn (brændehuggerne), Cirkus og alle de andre jeg har glemt ansigter og navne på.

Ydermere skal lyde en kæmpe tak til alle der bidrog til nedpilning, om det så var som slæber, vanduddeler, snitter eller andet! Jeg var så imponeret over at se det kæmpe stykke arbejde folk lagde for dagen for at blive færdig - alt imens arrangørerne sov i en bil.
Hatten af folk at folk svedte, havde ondt og var gale - alt for sejt at det blev gjort alligevel! Og samtidig er jeg sindssygt imponeret over den gode tone folk formår at holde... og det har ikke kun været i år. Det er generelt til Einherjernes scenarier.

Havde en lækker lækker weekend!

- Abel
Kathrine Abel
Kathrine Abel
Æresmajorkaptajn af 3. grad
Æresmajorkaptajn af 3. grad

Antal indlæg : 15
Join date : 05/03/11

Tilbage til toppen Go down

Takke tråden Empty Sv: Takke tråden

Indlæg  Mads vinge muff Ons Aug 24, 2011 10:03 pm

Hej folks

En lille tak skal også fra min side. Det var super fedt at se hvordan i spillet og høre alle folk små plot og hvordan det kig. Jeg kom desværre ikke så meget ud af spille om dagen og oplevet ikke selv spillet. Min tid gik mere med at søger for nogle praktiske arbejde og søger for at "Bente" var klar til folk om aften.

Som nogle af jer har nævnt var der en drage i spillet og den jeg brugt siden uge 42 at bygge på med nogle små afbrydelser under vej. I den forbindelse vil jeg gerne takke Heidi og Jakob for godt samarbejde, selv om det nogle gange holdte hårdt med at nå færdig til tiden. I fleste spiller som har kendt til drage under navnet Nidskygge, men hun vil altid være Bente for mig som projekt hed.

Jeg havde et par super fede oplevelser som dukkefører for Bente og tænde at nogle af jer kunne se det sjovt i det lige som mig. Den fedeste oplevelse opstod fordi en spiller var blevet syg og derfor ikke kunne komme. Dette betød at vores alle sammen rigsråd blev beordret til at skaffe bente en nye. Dette resulteret i en hans sekretær fik jobbet. Da hun fik det at vide var hende svar "Ja det vil jeg gerne, hvis jeg ikke skal går på kompromis med min personlig standpunkt". Når du er en stor drage og er hende konge hvad gør man ved sådan noget. Bente valgt at overhøre den lille spøg. Derudover så vil jeg gerne takke de skovhugger som ved et uheld kom forbi og det spil det gave. Til de bange skrig der kom fra de betroet broger der skulle op og sværge troskab lørdag nat før de kom i hulen.

Men alt i alt det et sjovt projekt at kaste sig ud i, men nu vil jeg pakke Bente godt ned så hun måske en anden gang kan bruges igen, hvis nogle til et andet rollespil skulle synes det er sjovt at havde en drage i spillet.


Mads

Mads vinge muff

Antal indlæg : 1
Join date : 09/07/11
Age : 46
Geografisk sted : Aarhus

Tilbage til toppen Go down

Takke tråden Empty Sv: Takke tråden

Indlæg  Kamilla Jensen Tirs Aug 23, 2011 5:38 pm

Tusind tak til arrangørerne for det mest indviklede, forvirrende og fantastisk udfordrende scenarie, jeg nogensinde har deltaget i.

TUSIND tak til Løvenborgs borgere, som tog så godt imod to gamle koner (Kirstine Buchholz og jeg selv). Det var en kæmpe udfordring for os at skulle ankomme efter spilstart og træde ind i et spil, der allerede var igang, og vi var klart bange for at blive sendt til administrationen med det samme, når vi nævnte, hvem vi var Smile Men vi fik lov at blive en del af samfundet og fællesskabet på trods af vores meget særprægede snak om familiemedlemmer, der havde været døde i årevis og vores selektivt dårlige hørelse, syn og hukommelse Very Happy Very Happy
Tak til Igor og Igor, Brødrene Stenvad og deres søster, Toftefogeden, Meria Stenvad og alle I andre for den fantastiske stemning!

Tak til familien i Gadekæret, for kaffen, øllet og den lune varme ved bålet. Fantastisk hemmelighedskræmmeri af jer alle - Agathe Kirstine havde slet ikke opfanget, at der var noget lusket ved Gunner Smile

Tak til administrationen for at gøre os så paranoide, at vi nærmest ikke turde foretage os noget som helst. Vi var bange for at fortælle sandheden, og mindst ligeså bange for at lyve for jer!

Stor tak til Karen Heks (Mai Isager) for springe på vores plot med så stor iver - og for at holde ting hemmelige for os. Havde vi vidst, hvad du ellers havde gang i, havde vi nok ikke turdet nærme os dig.

Også tak til Ebbe, vores daglejer (Anders Bachhausen), fordi du ikke meldte os for at have en daglejer boende uden reelt at have arbejde til ham.

Post-scenarie-syndromet har gjort sit klare indtog, og der var sikkert masser af andre navne, der skulle have været nævnt - med så mange oplevelser og plotforviklinger er det lidt svært at holde fast på det hele... Tak for et fedt scenarie - vi ses til næste år!

Kamilla/ Agathe Kirstine Tinglund
Kamilla Jensen
Kamilla Jensen

Antal indlæg : 3
Join date : 02/07/11

Tilbage til toppen Go down

Takke tråden Empty Sv: Takke tråden

Indlæg  Anne Lykke Tirs Aug 23, 2011 2:48 pm

Tusind tak til arrangørerne for et fedt scenarie! Det var nogle super flotte byer, der var stillet op til os, og konceptet var godt og gennemtænkt. Tak for det store stykke arbejde.

Hele Agervang skal også have tak. Der var sådan en god og hyggelig stemning, og jeg synes at alle spillede godt sammen. Især da en god del af landsbyen forsvandt i utide var folk super gode til at omdanne det til meningsfyldt spil. Jeg synes også at alle var gode til at hjælpe hinanden med maden og opvasken. Jeg er glad for at det hele virkede så godt, selvom jeg kun kendte Jens på forhånd.

Hele familien Hjulmand var også en fornøjelse. Det var hyggeligt at have daglejerne på besøg, og det var fedt at fætter Søren/Kasper Sangill kunne tilbyde et tæskehold, hvis en skovhugger skulle skifte mening om et giftemål. Det var også rigtigt hyggeligt at være på besøg i Engsmark. Turen til badstuen med tante Sigrid/Maria Østerby var et højdepunkt. Det var super hyggeligt, og genialt da datteren Signe/Mie Sindet kommer og udbryder "Mor! Sidder du og bliver skrubbet på ryggen af Inferno!?".

Dette bringer mig videre til næste tak: Bjørn og hans badstue-team (jeg kan ikke huske hvad i hedder). Det var super fedt at i ville bruge så meget tid og så mange kræfter på at bygge, så vi andre kunne sidde i det varme vand i timer og blive skrubbet og give hinanden hovedbundsmassage. Mudderbrydning set fra badet med vin i hånden var genialt.

Jeg vil selvfølgelig også sige tak til far/Jens Beyer for at være dejligt overvågende og næstefter bitter når jeg slap væk. Det var godt modspil, og jeg synes at der kom meget sjov ud af det. Specielt synes jeg at skiftet i dit spil var genialt, da du fik din ingen bekymringer-bryg. Det var så markant en ændring og det var så sjovt at udnytte det på det groveste når du pludselig sagde "Han Roar har altid været en god dreng". Det var også fedt at der hele spillet igennem var forsøg på at gifte mig væk til stort set alle andre end Roar (selv Didrik Stenvad!)

Ebbe/Anders Bachhausen og Freja/Rikke Dollerup, i var fantastiske medsammensvorne i mit lille fader-oprør. I gav mig meget spil, som jeg ellers ville have manglet, da min ingame bedste veninde tog tidligt hjem. Samtalerne med Freja om at finde den hvide fulg med røde og hvide topfjer var sjove, og Ebbe fik skræmt Siri fra vid og sans ved at vise hende dragen.

Med dem følger selvfølgelig tak til Roar/Jakob Kyed. Der var lige tilpas meget rebel til at Roar var enhver svigerfars mareridt, og der var spænding, flirtende blikke og sukkersøde ord nok til at det hele klappede. Specielt måneskindsskovturen var fantastisk! Det er et af de sjoveste minder fra hele spillet, og det var så fantastisk cheesy med Ebbe hviskende bag træet, og Roar der fik fordrejet kærlighedsreplikkerne til noget der bare var sært.

Også tak til alle der spillede overnaturlige væsner. I gjorde det super, om det så var de små blodige børn, eller de smukke elvere. Dragen var også alt for sej! Jeg tror nok at det var Morten Brøndum der lagde stemme til? Uanset hvad, så var det på ingen måde svært at spille rædselsslagen og underdanig, når der var røde lysende øjne og røg ud af munden!

Jeg glæder mig allerede til næste år Smile
Anne Lykke
Anne Lykke
Æresmajorkaptajn af 3. grad
Æresmajorkaptajn af 3. grad

Antal indlæg : 19
Join date : 13/06/11

Tilbage til toppen Go down

Takke tråden Empty Sv: Takke tråden

Indlæg  Junie Bro-Jørgensen Tirs Aug 23, 2011 12:21 pm

Hvor var det svært at køre hjem fredag nat! Min kæreste og jeg skiftedes til at passe børn og tage til laiv, så jeg måtte jo afsted, men hele lørdag og søndag tog jeg mig i at dagdrømme om hvad der mon foregik...
Jeg vil gerne takke madlavningsholdet i Agervang - og alle der beredvilligt lod sig sætte igang med alt muligt. Beate for at være et knusende roligt og veloplagt omdrejningpunkt for fællehuset, Vanja for at være tindrende glad og enormt morsom under mit forsøg på at få hende gift med Sven, Harald for at være et rugende men ansvarsfuldt familieoverhoved, brødrende Stenvad for at presse grænserne for hvor meget ballade, fuldskab og upassende opførsel man kan klemme ind i et scenarie, Alfhild for hendes brave (men tabte) kamp for ikke at grine når hun skældte sine brødre ud, Gregers for at spille meget stemningsfuldt - man blev hele tiden venligt mindet om, at nogen holdt rigtig godt øje... og Cirkus!!! Det var en dejlig veloplagt optræden i Agervang, og især den kæmpe høje mand (Adolpho... Alonso?) var fantastisk underholdende. Ikke mindst da jeg fredag nat fik lov til at danse rundt som elverpige, og han erklærede at jeg måtte være hans forsvundne polske danserinde (håret var meget 90'er)!

Håber at se jer alle sammen igen engang!!!

Junie / Katla Stenvad
Junie Bro-Jørgensen
Junie Bro-Jørgensen

Antal indlæg : 2
Join date : 08/08/11

Tilbage til toppen Go down

Takke tråden Empty Sv: Takke tråden

Indlæg  Frederik Sthen Hansen Tirs Aug 23, 2011 11:19 am

Jeg vil også sige tak til en masse mennesker.

Arrangørerne for at lave det bedste scenarie jeg har været med til med roller, plot, sceneri og rekvisitter.

De gode folk i Engsmark, Løvenborg og Agervang for at hyre daglejere og give os godt med interessant arbejde

Hjulmand slægten, for altid at have en en soveplads til mig Smile

Mine Hjulmand brødre for godt hyggespil, og specielt til "Johannes Hjulmand" for at give mig en super fed tilståelsesscene til sidst.

Kongerigets justitssystem for at være overbevisende og effektivt. Super fedt at snøre jer under forhøret Wink

Den hemmelige organisation jeg var medlem af (Specielt "Brændehuggerbrødrende", Ragnar, og "Mågen"), super fedt at have vores hys-hys samtaler og opgaver. Beklager at måtte angive jer til sidst. Razz

Frederik Sthen Hansen
Frederik Sthen Hansen
Helt med udmærkelse
Helt med udmærkelse

Antal indlæg : 9
Join date : 17/07/11

Tilbage til toppen Go down

Takke tråden Empty Sv: Takke tråden

Indlæg  Jens-Beyer Tirs Aug 23, 2011 12:15 am

Jeg vil først og fremmest starte med, at takke arrangørerne af dette års sommerscenarie. I har lagt mange krafter i dette projekt og det har været en fornøjelse, at deltage i jeres scenarie. Selv med hårde odds imod jer i form af blandt andet et pludselige og uventet lokation skift kombineret med nogle spiller frafald i sidste øjeblik har i stadig efter min mening leveret et udmærket sommerscenarie og respekt for det.

Jeg vil også gerne takke de andre deltagere til dette scenarie både dem jeg spillede meget og lidt med samt dem jeg desværre ikke fik mulighed for, at stifte bekendtskab med under scenariet. Det vigtige er at vi alle sammen på hver vores måde var med til, at forme scenariet indenfor arrangørernes rammer på en sikkert underholdende og spændende måde for os selv og vores medspillere.

Jeg vil også især gerne takke følgende personer og grupper:

Anne Lykke som spillede min datter Siri Hjulmand. Det var en stor fornøjelse, at spille med og imod dig Anne til scenariet og håber vi får muligheden for det igen i fremtiden. Du var nok den mest irriterende datter i verden til dette scenarie og du drev ofte din gamle far Hans Hjulmand (min rolle) til vandvid. Det var også en fornøjelse, at lege kirsten giftekniv overfor dig under spillet selvom det ikke lykkes mig, at få dig gift med f.eks Skovhuggeren Thorbjørn, Doktoren eller en af Stenvad brøderne.

Jakob Kyed som spillede Roar Vindhøj og som prøvede, at forføre min elskede datter ud i ulykke. Du var en god modstander Kyed og en seriøst sten i skoen på gamle Hans Hjulmand. Derfor var det også en nydelse for min karakter, at han fik lov til at jage dig og senere se dig henrettet, som forræder selvom min karakter, som udgangspunk kun ønskede, at du fik en ordentlig gang tæv.

Gry Andersen Larsen som spillede min søster Lise Vindhøj født Hjulmand. Tak for det gode ping-pong spil vi have sammen bror og søster imellem hvad end det førte med sig af problemer og konsekvenser for begge parter.

Hele Hjulmand slægten - Det var godt, at vi kunne stå sammen når der var brug for det f.eks til dysterne hvor dette sjov nok bestød, at slægtninger måttte dyste mod hinanden.

De gode borgere i landsbyen Agervang. Det var spændende, at spille sammen med jer alle sammen især fordi jeg ikke kendte mange af jer før scenariet. Jeg håber helt sikkert, at jeg får muligheden for at spille sammen med så mange af jer igen så muligt.
Jens-Beyer
Jens-Beyer
Æresmajorkaptajn af 3. grad
Æresmajorkaptajn af 3. grad

Antal indlæg : 18
Join date : 23/01/11
Age : 36
Geografisk sted : Aalborg

http://www.einherjerne.dk/

Tilbage til toppen Go down

Takke tråden Empty Tak!

Indlæg  Heidi Sørensen Man Aug 22, 2011 8:42 pm

Mange tak til jer allesammen. og tusind tak til Jakob Kyed og Morten Brøndum som opgav deres eget spil for at hjælpe os, og til alle de som gjorde nedpilningen til en nem og smertefri oplevelse. I er helte, og verden var brudt sammen uden jeres hjælp.

Ydermere et kæmpe tak til Susanne Hamilton som har fodret os, og knoklet løs, både under opsætningen og hele spillet igennem.

/Heidi

Heidi Sørensen
Helteadmiralkommandør
Helteadmiralkommandør

Antal indlæg : 29
Join date : 23/01/11

Tilbage til toppen Go down

Takke tråden Empty Sv: Takke tråden

Indlæg  Rasmus Blaabjerg Man Aug 22, 2011 7:15 pm

mange tak for godt spil allesammen var et sjovt koncept som jeg håber kommer igen Very Happy

Rasmus Blaabjerg
Rasmus Blaabjerg
Helt med udmærkelse
Helt med udmærkelse

Antal indlæg : 5
Join date : 04/06/11
Age : 33
Geografisk sted : København

Tilbage til toppen Go down

Takke tråden Empty Takke tråden

Indlæg  Jens-Beyer Man Aug 22, 2011 7:00 pm

Denne tråd er som navnet måske afsløre en tråd hvor man kan takke hinanden for godt spil og for et godt scenarie. Peace, love and understanding til jer alle sammen.. Very Happy
Jens-Beyer
Jens-Beyer
Æresmajorkaptajn af 3. grad
Æresmajorkaptajn af 3. grad

Antal indlæg : 18
Join date : 23/01/11
Age : 36
Geografisk sted : Aalborg

http://www.einherjerne.dk/

Tilbage til toppen Go down

Takke tråden Empty Sv: Takke tråden

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum